this site the web

وقتی آمریکایی ها، به هارد کامپیوتر من نگاه می کنند

سر کلاس درس مهندسی اینترنت، صحبت از فیلتر شکن جدید "سیمرغ سبزو امکانات خوبی که داره شد!
 استاد گفت: این نرم افزارها و وی پی ان ها، در راستای کسب اطلاعات برای بیگانگان هست. این ها در واقع شاه لوله ای برای خارج کردن اطلاعات شما هست، که بدست خودتون وصل می شه. و به راحتی با این نرم افزارها به اطلاعات داخل هارد سیستم شما دستیابی و اونها رو برای خودشون منتقل می کنند و با استفاده از این اطلاعات روی اشخاص برنامه ریزی می کنند و افراد مستعد که توانایی انجام خواسته های اونها رو داره، شناسایی و بعدش روی اونها سرمایه گذاری می کنند...
 یه لحظه رفتم توی فکر....
با خودم گفتم: عجب! اگر اینها  اطلاعات سیستم من رو بررسی کنند به چه وضعیت و نتیجه ای می رسند؟! کاش اونجا بودم و چهره اونها رو پس از پایان بررسی کردن سیستمم  می دیدم!
می دونید برای چی می گمکه کاش اونجا بودم؟!
فرض کنید اینها دارن سیستم من رو بررسی می کنن، توی پارتیشن های اول با آهنگ های سنتی و قدیمی برخورد می کنند(اینجا فکر می کنند از این آدم های بدهکار و شکسته خورده، هستم و کلاً برای من توی دکترین اونها تعریفی وجود نداره!) . بعدش یواش یواش آهنگ های پاپ مجاز(اینجا یکم به فکر اولشون شک می کنند)...بعدش پاپ غیر مجاز!(بیشتر شک می کنند و به سمت خوشحالی میرن! از اینکه دارن یک نفر رو که زمینه انجام نقشه های اونها رو داره، پیدا می کنن) ...بعدش یهو می خورن به آهنگ های ساسی مانکن(بیشترخوشحال می شن)....بعد آهنگ های انریکه و شاقی و مدرن تالکینگ و شکیرا و جنیفر رو پیدا می کنن (بیشتر تر خوشحال می شن)....یهو پوشه شوهای تصویری رو پیدا می کنن (بیشتر از تر خوشحال می شن)...یهو فیلم های زیرنویس و بعدش هم بدون زیر نویس پیدا می کنن..دیگه تو پوست خودشون نمی گنجن.با خودشون می گن "عجب عنصری پیدا کردیم بابا، این بچگی هاش کجا بوده...". که ناگهان در بررسی درایو آخر به موارد مشکوکی برخورد می کنن. مواجه می شن با یه مشت عکس و کاریکاتور از کروبی و موسوی و جلبک و یک حجم انبوه از مطالبی که دری بری رو کشیده به وقت سران فتنه و اسهالات و کلی مطلب طنز درباره جلبک ها و حامیان غربی شون!
خلاصه اینجاست که نمی دونم دچار چه وضعیتی می شن و برای همین می گم کاش اونجا بودم و درباره این عنصری که دیدن، کمی باهاشون صحبت می کردم
 

یک صحبت کوچک

نسبت به تمام مطالب و نوشته های خودم و تصاویری که درج کرده ام هیچگونه حقی قائل نیستم و هر برداشت و رونوشتی از آنها، همه و همه فدای یک لحظه نگاه تو، دوست عزیزم. اما نوشته هایی که در قسمت "قصه ی زندگی" با نقل قول از کسی درج شده است، نیاز به معرفی منبع و لینک به نوشته اصلی دارند.همه تون رو دوست دارم./یا حق